Stofa Customer service

Find information about Stofa Customer service. It's easy to find phone numbers, opening hours and reviews for Stofa customer service and support.

Kundeservice:

88 30 30 30

Teknisk support:

88 30 30 20

Monday:

8.00 - 19.00

Tuesday:

8.00 - 19.00

Wednesday:

8.00 - 19.00

Thursday:

8.00 - 19.00

Friday:

8.00 - 19.00

Saturday:

Closed

Sunday:

8.00-22.0

Facebook

stofadk

Your rating for: Stofa Customer service

Other people's rating: Stofa Customer service

Rating: 3.6 Total: 20 votes

Reviews for: Stofa Customer service (10)

Rating:

1 of 10

2023-09-20 19:31

Maria Jensen

Umulig at komme i kontakt med , ringer ikke til en , selv om man har udfyldt formular til at blive ringet op .

Rating:

1 of 10

2023-04-25 15:33

Inge-Lise jensen

Umuligt at komme i kontakt med kundeservice pga fejl i faktura

Rating:

5 of 10

2022-05-12 14:57

Torben Schou Pedersen

For mig ser det ud til at jeg kan få hurtigere internet billigere ved andre udbydere, hvorfor skal jeg betale så meget for så lidt? Jeg vil gerne have lidt større hastighed, da lyd og billeder ikke følges ad på mit TV. Og ja til en mere rimelig pris.

Rating:

10 of 10

2021-11-28 11:49

Mette Borch nielsen

Min TV er gå sort og virker ikke

Rating:

3 of 10

2021-09-13 17:32

Lene Pedersen

Jeg har kontaktet Stofa vedr. vores boks som vi er utilfreds med, da vi ikke kan se de ting vi har optaget - åbenbart pga. nogle opdateringer fik vi at vide. Vi bil meget gerne have rettet den fejl evt. med en ny boks, hvis det kan afhjælpe problemet, da vi ikke vil betale for en vare vi ikke får. Håber fejlen blir’ rettet hurtigst muligt. Ellers må vi desværre på udkig efter en anden udbyder MVH

Rating:

1 of 10

2021-03-29 15:20

Ioana

Waited over an hour on the phone line. Does anyone even work there?

Rating:

2 of 10

2021-03-12 21:56

Jens-Henrik

Vi har fået nye bokse fra Stofa der gør at vi ikke skal deres modem længere. Man får besked om at sende det 12 år gamle modem tilbage, ellers takseres det til en bon på 1700 kr. Stofa, i er jo helt væk. Nå, men vi returnerer det gamle modem, ovenikøbet i den originale indpakning vi har gemt og her en måned senere, får vi en regning på 995 kr. for ikke returnerer modem. I er til tider en håbløs forretning.

Rating:

1 of 10

2021-01-25 10:34

sean rumley

har ventet over en time på mobilen det eneste service er pause musik

Rating:

10 of 10

2021-01-11 15:01

morten m sørensen

hej jeg har prøve at få fat i jer nogen dage men er umuligt med jeres nummer.. det handler om regninger og muligt skifte alt over til jer og hvad der er at spare...

Rating:

2 of 10

2015-05-04 09:13

Christian

Hvordan kan det være at man som kunde skal vente i 1,5 uge på et supportspørgsmål, og så kun få et ubrugeligt svar?? Det er underligt at der ikke er en medarbejder der reelt forholder sig mit spørgsmål om hvordan jeg få tv nummer to opsat (jeg ved godt at jeg sikkert er den eneste i landet der har mere end 1 TV men det er nu sådan)

Info om

Den næststørste udbyder af kabel-tv og internet i Danmark er Stofa. Virksomheden blev startet i 1959 af Anton Petersen fra Horsens, som etablerede fællesantenneanlæg i samarbejde med de mange antenneforeninger, der op igennem 60’erne og 70’erne blev etableret i Danmark.

Stofas navn står for Store Fælles Antenner, og netop antennesignalet er det, som virksomheden har satset på igennem 50 år. Igennem årene blev tv-signalet suppleret af muligheden for at få bredbånd via det samme antennesignal, og i dag tilbyder Stofa en lang række produkter over antennesignalet.

Virksomheden var fra 1995 til 2010 ejet af den svensk-finske koncern TeliaSonera. Det daværende Telia Stofa udviklede et stort, driftsikkert netværk og udvidede sit kundegrundlag ved at tilbyde antenneforeninger, grundejerforeninger og boligforeninger skræddersyede tv-pakker og internetprodukter med de velklingende navn Stofanet. I 2010 blev Stofa opkøbt af den svenske kapitalfond Ratos, og allerede året efter kunne Stofa opkøbe en væsentlig andel af Canal Digital. Senere samme år lancerede Stofa som de første en web-tv-platform, som i dag giver kunderne mulighed for at se tv online. Stofa er i dag ejet af energiselskabet Syd Energi, som har hovedsæde i Esbjerg. Syd Energi - også kaldet SE - havde en stor mængde kunder, som fik signal via fibernet, og disse blev overdraget til Stofa i forbindelse med opkøbet, og Stofas og SE’s produkter blev ensrettet. Det betyder, at Stofa i dag tilbyder tv, smart-tv, internet og telefoni via både fiber- og antennesignal. Rygtet siger, at Stofa også snart lancerer mobiltelefoni.

Stofa kundeservice support

Når vi ser på åbningstiderne i Stofa i forhold til deres konkurrenter, tilbyder Stofa nogle af branchens bedste åbningstider. Har du spørgsmål til din regning eller dine abonnementer, kan du ringe til Stofas kundeservice på 88 30 30 30 alle hverdage kl. 08:00-19:00 - der er dog lukket i weekenderne.

Har du derimod tekniske spørgsmål, sidder teknisk support klar ved telefonen alle ugens dage hele året rundt kl. 08:00-23:00. Du kan også skrive en mail, sende dem en besked på Facebook eller chatte med dem, hvis du har et spørgsmål. Men selvom Stofa har en høj grad af tilgængelighed, ligger bedømmelserne af virksomheden på Trustpilot på en karakter under middel. Ser vi på de negative anmeldelser, handler kritikken i høj grad om lange ventetider på telefonen til kundeservice, og om rod i regningerne.
Dette kan især forklares af sammenlægningen mellem Stofa og Syd Energi, som gav nogle enorme udfordringer i virksomhedens interne systemer, hvilket gav både tekniske og afregningsmæssige problemer for flere tusinde kunder igennem en lang periode. Dette har SE’s administrerende direktør, Niels Duedahl, tidligere undskyldt for gennem pressen, men ifølge bedømmelserne på Trustpilot er denne problemstilling tilsyneladende stadig eksisterende.

YouSee er de førende på markedet og dermed Stofas største konkurrent. Disse to udbydere kæmper derfor dagligt om at være forrest med de bedste produkter. Som tidligere nævnt lancerede Stofa som de første i branchen en web-tv-løsning. Stofa var med i front, da man lancerede internaktive tv-bokse - såkaldt SmartTv - som også YouSee tilbyder. Disse tv-bokse giver mulighed for at leje film, se gratis film i arkiverne, starte et program forfra eller pause og spole i en igangværende udsendelse. Stofa leverede i sin tid disse bokse til Telias kunder under navnet ”Telia TV - powered by Stofa”. Samtidig arbejder begge udbydere på at udbygge deres produktsortimenter med bl.a. telefoni, mail og mobil. Stofa tilbyder også F-Secures prisvindende antivirusprogram, i form af Stofa-produktet SafeSurf, til landets absolut laveste pris. Stofa leverer nogle af landets højeste hastigheder til privatkunder, i øjeblikket op til 300 Mbit/s uanset om det er via antennesignal eller fibernet. Der er desuden hastighedsgaranti på alle bredbåndsprodukt

Similar Companies

Hanne Munck ApS

Find information about Hanne Munck ApS customer service.

City Motion Fitness ApS

Find information about City Motion Fitness ApS customer service.

Winnie og Arne Hansen

Find information about Winnie og Arne Hansen customer service.

Arco Iris

Find information about Arco Iris customer service.

Mr. Niels Ove Køge-vordingborg ApS

Find information about Mr. Niels Ove Køge-vordingborg ApS customer service.

Danskekloakmestre.dk

Find information about Danskekloakmestre.dk customer service.

Thorsbjerg Antenne Teknik

Find information about Thorsbjerg Antenne Teknik customer service.

Alexandersen Ejner

Find information about Alexandersen Ejner customer service.

Lene Olsen

Find information about Lene Olsen customer service.

Dare2.dk

Find information about Dare2.dk customer service.

captcha_background