Norwegian Kundeservice

Find information om Norwegian Kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og anmeldelser for Norwegian kundeservice og support.

Mandag:

06:00-23:00

Tirsdag:

06:00-23:00

Onsdag:

06:00-23:00

torsdag:

06:00-23:00

Fredag:

06:00-23:00

lørdag:

08:30-21:00

Søndag:

08:30-23:00

Din vurdering for: Norwegian Kundeservice

Andres vurdering: Norwegian Kundeservice

Bedømmelse: 4.4 Total: 55 stemmer

Anmeldelser for: Norwegian Kundeservice (21)

Bedømmelse:

1 of 10

2022-05-20 12:21

Jesper

Jeg ringede i dag d. 20 maj, kommer igennem en masse valgmuligheder ifm spørgsmål omkring billet og evt ændring af en rejsende. Sidder i kø i 10min og intet svar om nummer i køen eller lignende, det afspilles blot musik. Jeg venter og venter forsat og der sker intet!!!! Det er virkelig dårlig service, hvis man kan kalde det dét, for kom aldrig igennem!!! Fattigmands firma der ikke har råd til mere personale der kan håndtere telefoniske henvendelser!

Bedømmelse:

6 of 10

2021-10-17 10:51

Bruno Beis ner

Ang. bestilt rejse TSU3LV har jeg bestilt bagage lille taske under sæde og 1 kuffert. Da jeg modtog billet var der påført 2 håndbagage til kr. 320,- Som jeg ønsker at få tilbageført, da vi ikke vil medbringe dem.

Bedømmelse:

10 of 10

2021-03-01 15:33

Poul-Erik Pedersen

Jeg har bestilt en retur billet nr Booking reference: WQ18V6. Den 1.3.2012 Kl.16.25 flyvning D83302 til Berlin. Jeg ønsker, at få refunderet kr. 846. Flyet var ikke registreret på informationstavlen, jeg ventede i 6 timer. Venlig hilsen.

Bedømmelse:

2 of 10

2020-09-07 09:41

Bjørn Nielsen

I har solgt mig en billet til Bergen hvor der er karantæne i 10 dage ved indrejse. det kan ikke ses på jeres hjemmeside! dårlig service. Hvad gør jeg nu? jeg vil gerne have mine chaspoint tilbage. Venlig Hilsen

Bedømmelse:

1 of 10

2020-02-23 20:40

Annette Sørensen

Sjældent oplevet så dårlig mulighed til at komme i kontakt med en servicemedarbejder. Første gang ventede jeg 50 min. og anden gang 20 min. uden at komme igennem. Elendig service.

Bedømmelse:

2 of 10

2019-05-21 07:28

Johannes Abildtrup

Jeg sendte den 15. maj nedenstående meddelelse til Norwegian, men har ikke modtaget noget svar: Kære Norwegian. Vi fløj mandag med Norwegian fra Malaga kl 16:50 til Billund med D85082 og landede planmæssigt i Billund kl. 20:35. Det var en dejlig flyvetur me god service om bord. Desværre konstaterede vi at vores at vores dejlige Samsonite kuffert var beskadiget ved ankomsten til Billund. Håndtaget , hvor vi trækker kufferten var blevet beskadiget undervejs, og det betyder at den tunge kuffert nu kun kan bæres og ikke trækkes på hjul. Jeg har taget fotos af skaden på kufferten med klistermærket fra selskabet på. Vi betalte for nogle år siden kr. 1000,- for kufferten - hvad kan vi gøre? Venlig hilsen

Bedømmelse:

3 of 10

2018-07-11 12:10

Victoria Quinio Tejada

Booking reference: T4BHZY Blev forsinket oplyst i 9 timer og måske aflyst, derfor var jeg nødsaget til at bestille anden flyafgang til københavn med Lufthansa og som desværre påførte mig en omkostning på 4.333,57 Kr. denne mener jeg at have mulighed til at få refunderet. Jeg har udskrift fra mastercard på beløbet, betalt til Lufthansa.

Bedømmelse:

1 of 10

2018-06-28 10:36

Nadire Emini

Hej Jeg har ringet til jer flere gange men der er meget svært at komme igennem jeres telefon. Jeg har et meget vigtigt spørgsmål ang.rejse og ved ikke hvordan jeg kan kontakte jer. Mvh

Bedømmelse:

2 of 10

2018-01-26 16:56

karen johanne schou

mit bookingnummer er : SDBPT6 MED AFREJSE DEN 1.10.18 KLOKKEN 16.15 MED FLY D83672. VENLIGST SEND BILLETTEN

Bedømmelse:

1 of 10

2017-12-09 11:28

Nels Dinitzen

Blot det at finde en mailadresse man kan skrive til er nærmest umuligt. Hvorfor sender i disse julespil men ingen vejledning til hvordan man deltager. Det er mildt sagt irriterende. Dette med at vinde cash points er åbenbart for nørder. Vh

Bedømmelse:

9 of 10

2017-10-09 21:26

Kirsti Vuorimies

Det vil gi beskjed: Reisereferanse: KAC04G Flyvning DY535 - 13.10 2017 og DY544 - 14.10.2017 vil avbestilling. På grunn av Deaf Ministries International Norway styremøtet avlyste. jeg kunne ikke å ringe telefon til dere fordi jeg er døv. Med hilsen

Bedømmelse:

10 of 10

2017-08-27 19:45

Else Henrichsen. tåstrup

Jeg skulle til Norge- og havde bestilt assistance.. DET ER EN SUPER SUPER GOD SERVICE, I HAR .... SØDE OG FLINKE ASSISTANCE PERSONER OG TRYGT... NU VIL JEG GERNE FLYVE IGEN.. københavns lufthavn er så stor, så farer vild. tusen tak...

Bedømmelse:

1 of 10

2017-04-26 06:58

Kirsten Munk NIelsen/Finn Balslev Halling Aagaard

Vi var meget utilfreds med den lange forsinkelse på 3 timer i Kbh. lufthavn. Vi havde købt en rejse med Albatrods til De vest Indiske Øer, 24. Febr. til 11. Marts. Den 24 febr. skulle flyet afgå kl. 9 men var forsinket i 3 timer....afgik først kl.12. Det var ikke særlig rart da jeg var behandlet for flyskræk.....så var vente tiden.....ikke særlig godt, at skulle opholde sig i lufthavner en halv dag. Endvidere prøvede vi at tjekke ind om morgenen d. 24 det kunne ikke lade sig gøre....det havde været meget godt at vide.....at det skulle man ikke ......alle prøvede på det .... På vej hjem fra St. Croix var det umligt at tale med personalet de forskellige steder, om at få en flyplads foran i flyet, og ende derfor bagerst i halen , hvilket var min skræk. Pladserne til selvskabet var i et stort rod, så ægtefolk ikke sad sammen, men måtte bytte sig til pladser ved siden af hinanden, og det var jo flest ægtefolk. Forinden rejsen havde jeg henvendt mig til Albatros om flysæder, de sagde de havde skrevet det på til jer, jeg har også henvendt mig flere gang til jer vedr.er. flysæder.....Men det kan åbenbart ikke lade sig gøre, at tage hensyn til den slags behov..... Er der klagemuligheder over forsinkelse på 3 timer ? Venlig hilsen

Bedømmelse:

5 of 10

2017-04-25 05:54

Linda Holm

Der er generelt for lang ventetid i telefonen. Derudover forkert oplyste åbningstider for tlfkontakt. Får først besked om en lukket tlf, når man har tastet sig ind på emnet. Spild af kundernes tid.

Bedømmelse:

5 of 10

2017-03-27 20:33

Allan Kristensen

Da flyet var forsinket fra Kastrup, betalte vi et strafgebyr på 40 euro i biludlejningen! Refunderer Norwegian det? Mange hilsner

Bedømmelse:

6 of 10

2017-02-13 16:59

lars Lunau bentsen

Jeg var søndag aften med Norwegian fra CPH til Las Vegas. Der tale om fly afgang DY 7105. Booking referencen er 2GJS6W Ankomst til Las vegas vsar 23.45 mod forventet til 19.15. Det er min klare opfattelse at alle passagerer har krav på 600 euro i kompensation. Derfor vil jeg her gøre mit krav gældende. Ser frem til at modtage oplysning om hvordan jeg kan modtage kompensationen. Alternativt skal jeg bede om skriftligt svar / afslag som kan videresendes til Trafikstyrelsen På forhånd tak

Bedømmelse:

1 of 10

2016-10-16 05:47

Sarah Truelsen.

Jeg har fuld forståelse for at bagage sommetider mistes og ikke kommer frem med samme fly som ejeren. Jeg er dog meget utilfreds med hvordan Norwegian behadler forsinket bagage. Min bagage kom ikke med samme fly som mig. Norwegian eftersendte nin bagage, men de sendte den til en anden lufthavn end min ankomstlufthavn, hvorefter jeg modtog en besked om at jeg kan hente min bagage i denne lufthavn, mere end 100 km. fra min ankomstlufthavn. Jeg mener ikke at det er rimeligt, at jeg skal rejse i flere timer, for at hente min bagage i en anden lufthavn. Jeg mener at Norwegian bør levere forsinket bagage, hvillet jeg også blev informeret om at de ville gøre, da jeg meldte min bagage som forsvundet. Efterfølgende er de meget svære at komme i kontakt med, hvilket naturligvis gør det svært at finde en løsning på problemet. Der er stadig ikke fundet en løsning. Jeg synes det er ekstremt dårlig service og jeg har desværre mistet al tillid til Norwegian efter denne oplevelse og vil ikke flyve med dem igen.

Bedømmelse:

2 of 10

2016-08-31 21:19

Jytte Kristensen

Til Norwegian. På flyvningen Ålborg - Malaga...DY 3680 den 14 august 2016 kl. 06.05...mistede min mand bevidstheden 1 1/2 time før landing i Malaga. Vi vil gerne denne vej sende en tak til stewardessen ombord. Vi kender desværre ikke hendes navn...men håber I vil overbringe en tak for hendes hjælp, hun var helt fantastisk, professionel, sød og meget kompetent. Min mand var efterfølgende indlagt på privathospitalet Rincon i Nerja. Vi er nu hjemme i god behold. Mange hilsener

Bedømmelse:

7 of 10

2016-07-11 10:12

Henrik West

24.06.16 skulle jeg med fly DY3703. kl. 00.20 fra Ibiza til København men flyet var forsinket og jeg kom ikke afsted før kl. 06.40 med fly Airbus 320-200. Ref. 4JLV3L. Mit krav til erstatning er 3000 kr. Det er EU`s bestemmelse om erstatning ved forsinket afgang, jeg går ud fra.

Bedømmelse:

2 of 10

2016-07-05 20:17

sissel nielsen

hej. rejser til stvgr fra billund i morgen den 06.07 retur på søndag.Betalte kr.25 for at få flyinformationer-det viser sig at det er min mands tlf.som jeg har givet samt hans mail adr.Vil gerne at i sender oplysningerne på min tlf.i morgen samt søndag. MIT BOOKING NR ER:8654302. håber dette lar sig gøre,på forhånd tak.venligst

Bedømmelse:

4 of 10

2016-06-27 22:42

Aïcha himri

Hej jeg kommer til at sletter min rejse dokument ref:8JPIJO dato 06 juli 16 kl20:45 mvh

Lignende Virksomheder

Unique North A/S

Find information om Unique North A/S kundeservice.

Steffen Skov Jensen

Find information om Steffen Skov Jensen kundeservice.

Restaurant Aji

Find information om Restaurant Aji kundeservice.

FS Bank

Find information om FS Bank kundeservice.

BabySam Køge

Find information om BabySam Køge kundeservice.

Den Musikalske Dagpleje

Find information om Den Musikalske Dagpleje kundeservice.

Kølstrup Byggeservice

Find information om Kølstrup Byggeservice kundeservice.

Nxt

Find information om Nxt kundeservice.

Jægerspris Auto

Find information om Jægerspris Auto kundeservice.

Hello Group

Find information om Hello Group kundeservice.

captcha_background