Danske Bank Kundeservice

Find information om Danske Bank Kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og anmeldelser for Danske Bank kundeservice og support.

Telefon:

70 123 456

Erhverv :

70 13 30 00

Mandag:

Døgnet rundt

Tirsdag:

Døgnet rundt

Onsdag:

Døgnet rundt

torsdag:

Døgnet rundt

Fredag:

Døgnet rundt

lørdag:

Døgnet rundt

Søndag:

Døgnet rundt

Facebook

DanskeBankDanmark

Din vurdering for: Danske Bank Kundeservice

Andres vurdering: Danske Bank Kundeservice

Bedømmelse: 4.5 Total: 13 stemmer

Anmeldelser for: Danske Bank Kundeservice (8)

Bedømmelse:

3 of 10

2022-05-30 03:52

Negulescu Marian

Hello I received an SMS from your bank can you tell me what it is about? Danske Bank : Vi har forsøgt at kontakte dig vedrørende din konto, men vi har ikke fået noget svar. For yderligere oplysninger kan du besøge: https://dbprivat-net.com

Bedømmelse:

1 of 10

2022-05-23 14:30

Michael Madsen

Man venter i timer uden nogen tager telefonen, sender man mail får man et autosvar og ellers intet andet i dagevis, kan på ingen måde anbefale dem, prøvede at ringe til Nordea i går og ventede hele 5 minutter før telefonen blev taget....det er da lidt tankevækkende med så stor forskel.

Bedømmelse:

1 of 10

2022-05-20 08:16

Henning sørensen

Jeg kan ikke ringe DB uden jeg har en service kode som jeg ikke aner hvad er. Efter som ingen har oplyst mig om denne. Hvorfor pokker skal det nu være så svært at kontakte sin bank ????? DB service niveau under al kritik og det bliver bare være og være

Bedømmelse:

2 of 10

2022-04-19 11:17

Gudmundur sigmar jonsson

Jeg var kunde hos danske bank fra 2000 til 2015,dengang havde jeg nemid.Jeg flyttede til Island,igen til Vejle 1des 21 og fik nyt nemid.Nu skal jeg have mitid,det kan jeg ekki for gamle nemid blokker for det,kan du hjælpe mig.venlig hilsen.

Bedømmelse:

10 of 10

2022-01-11 13:35

Kim Planck

Kan I venlist ringe til mig, der er en ven som har mobilpay 500 kr. Til mig, men jeg har fået ny bank (luna bank) og de har ikke mobilpay, så de 500 kr. Han har sendt, er til danske bank, mit lukket kort, så jeg vil jo gerne have dem over på min nye konto, jeg ville gerne ringe til jer, men problemet er min telefon er lukket... venlist ring hurtigt mvh

Bedømmelse:

1 of 10

2021-11-10 13:13

Mogens Kjær Low

Aldrig nogensinde oplevet en så elendig kundeservice. Det er umuligt at komme igennem !. siddet nu næsten 2 timer her en almindelig onsdag eftermiddag. De kunne som det mindste fortalt hvad nummer man var i køen. Men nej der bare automatisk tlf stemme der siger de arbejder for at betjene en hurtigst muligt.

Bedømmelse:

3 of 10

2021-10-20 14:30

Tina Larsen

Hej skal man være kunde i danske bank for at søge om et akut lån. Mvh

Bedømmelse:

9 of 10

2021-04-29 06:32

Tina Berg Rasmussen

Når man først er kommet igennem er medarbejderne rigtig søde og hjælpsomme men jeg er da ved at blive vanvittig over det vente "musik" og det er meget irriterende at høre tak for din tålmodighed. Der ku bare siges vent venligst. Så blev man mindre idiot af at vente.

Kundeprogram

Har man hørt om det lidet flatterende udtryk ”gebyrgrib”, kunne man givetvis have hørt det i forbindelse med Danske Bank. Danske Bank er den største bank- og finanskoncern i Danmark, og den har en historie, der går helt tilbage til 1871, hvor den blev stiftet som ”Den Danske Landmandsbank, Hypothek- og Vexelbank i Kjøbenhavn, Aktieselskab”. Igennem årene har Danske Bank gennemlevet både op- og nedture samt overlevet økonomiske kriser. Dette skyldes i høj grad en økonomisk støtte fra blandt andre den danske stat og Nationalbanken. Gebyrerne i de danske banker, samt de lukrative lønninger til danske bankdirektører, var noget, der fyldte meget i debatten under finanskrisen i slutningen af 00’erne. I 2013 forlod omkring 94.000 kunder Danske Bank i løbet af et halvt år. Det skete i forbindelse med, at banken indførte en abonnementsordning for kunder med et mindre engagement i banken, som skulle erstatte gebyrerne på bankens tjenester og ydelser. Dette ville dog blive en dyr fornøjelse for den gennemsnitlige bankkunde. Danske Bank er et børsnoteret aktieselskab på Københavns Fondsbørs, og mange private ejer aktier i banken - dog er store andele ejet af større investorer som eksempelvis A.P. Møller Mærsk-koncernen.

Danske Bank forsøger at skabe attraktive fordele for kunder, der ønsker at samle deres økonomiske engagementer under samme tag. Derfor har banken søsat et kundeprogram, hvor dit engagement bliver målt op i kroner og øre, og ud fra det kan du blive placeret på det trin i kundeprogrammet, der passer til dig. Har du eksempelvis under 60.000 kroner, når man sammenlægger alle opsparinger, lån, aftaler og likvider i Danske Banks koncern, bliver du Danske Basis Kunde. Kan du derimod samle mere end 2.000.000 kroner i Danske Bank, kommer du på kundeprogrammets øverste trin, som er Danske Eksklusiv+ Kunde. Dette kundeprogram deler koncept med de mange loyalitetsprogrammer, som andre typer virksomheder har benyttet sig af igennem mange år - eksempelvis Club Matas, SAS EuroBonus og Scandic Friends. Disse programmer har generelt meget positive virkninger. Ikke blot for virksomhederne, men også for kunderne. Hos Danske Bank er det derimod noget, der får kunderne op af stolene. Men allerede som Danske Basis Kunde opnår du en række fordele, som i de fleste tilfælde bliver bedre med tiden. Som Danske Basis Kunde får du rabat på forsikringer samt rabatter hos bl.a. Realkredit Danmark og Danica Pension. Disse rabatter vokser, efterhånden som du bevæger dig opad i kundeprogrammet.

Kundeservice og bedømmelser

Hvis vi ser på bedømmelserne på Trustpilot, findes der under kategorien ”Bank” 56 banker, der er blevet bedømt af Trustpilots brugere. Det symptomatiske er, at nogle af landets største banker ligger i bunden af listen, og Danske Bank har i øjeblikket en placering som nummer 50 ud af 56 med en bedømmelse på 2,8 ud af 10. Længere nede på listen finder vi i øvrigt Nordea, Nykredit og på sidstepladsen Saxo Bank. Ikke desto mindre er Danske Banks hjemmeside både indbydende og velkommende, og har du brug for at få fat på Danske Bank, er deres telefoner åbne døgnet rundt for almene spørgsmål. Desuden findes der en række telefonlinjer, alt afhængigt af dit ærinde. Har du eksempelvis spørgsmål om investeringer, kan du ringe til banken mandag-torsdag kl. 09:00-21:00 og fredag kl. 09:00-18:00. Det samme gælder en række andre afdelinger. Det er nogle af landets bedste åbningstider og branchens højeste tilgængelighed.

Lignende Virksomheder

Mayline Fasion V/pia Nielsen

Find information om Mayline Fasion V/pia Nielsen kundeservice.

Mortengade.dk

Find information om Mortengade.dk kundeservice.

Christiansen Morten

Find information om Christiansen Morten kundeservice.

Myosul Speciallægeselskab

Find information om Myosul Speciallægeselskab kundeservice.

Salon 3 v/ Sanne Nunnegaard Andreasen

Find information om Salon 3 v/ Sanne Nunnegaard Andreasen kundeservice.

NoSlug

Find information om NoSlug kundeservice.

Virk-bered.dk

Find information om Virk-bered.dk kundeservice.

Advokatfirmaet Nina Lassen

Find information om Advokatfirmaet Nina Lassen kundeservice.

Markfoged I/S

Find information om Markfoged I/S kundeservice.

Lisa Birk

Find information om Lisa Birk kundeservice.

captcha_background