Booking.com Customer service

Find information about Booking.com Customer service. It's easy to find phone numbers, opening hours and reviews for Booking.com customer service and support.

Monday:

Døgnet rundt

Tuesday:

Døgnet rundt

Wednesday:

Døgnet rundt

Thursday:

Døgnet rundt

Friday:

Døgnet rundt

Saturday:

Døgnet rundt

Sunday:

Døgnet rundt

Your rating for: Booking.com Customer service

Other people's rating: Booking.com Customer service

Rating: 2.8 Total: 69 votes

Reviews for: Booking.com Customer service (56)

Rating:

1 of 10

2024-02-15 17:31

Finn jensen

Jeg kan ikke komme til at gennemføre betaling af billeje Har chattet med jer, og er blevet stillet videre til en ekspert, hvor jeg skal oplyse mit konto kort nr. og betale for at blive vejledt. Det må da være en fejl.

Rating:

5 of 10

2023-10-04 12:16

Finn Lauritsen

trofast og ellers glad Booking.com kunde skuffet over nyt tiltag, I er begyndt at lade udlejere godkende kunderne før vi som kunder kan booke et værelse, lejlighed eller lignende, som AirBNB gør. Det det er en tydelig forringelse af jeres produkt og det gør os som kunder skal skrive og forklare hvem vi hvornår vi kommer, hvorfor vi kommer, bare for at 24 timer senere at få at vide at "tidsrammen for godkendelse er udløbet " så vi har ikke booket noget, det er nu sket for mig Niveau 3 kunde 5 gange da jeg har forsøgt at booke 3 nætter i Barcelona. Ydermere ser jeg at jeres udlejer hvis han siger ja til min anmodning kan ændre på den endelige pris, det giver da slet ikke mening, Ikke engang Air BNB tillader det, ser ud til jeg må finde et andet booking site at blive glad for. Med hilsen Finn Lauritsen

Rating:

1 of 10

2023-08-14 10:18

Lene Ulla Hamborg

hej vi er 4 familie medlemmer der her i weekenden fra 12/8 hade lejet en lejlighed ved Blåhøj stationsvej Billund 53 7330 brande den burde sletter ikke lejes ud trappen op til sove rum var stejl og ingen galender at holde i håndtag ud til toilet var ved at falde af håndvask var løs og var ved at falde ned bruseren var sat fast i luftet og man skulle næsten sætte på blandings batteriet for at ta bad og ingen forhæng der var ingen kaffe maskine selv om det stod masse af fluer og selv bygning var i dårlig stand og da vi kom passet den kode vi hade fået heller ikke til boksen til nøglen vi hade lejet den i 2 dage til 1.513 kr men vi var der kun 1 nat var ikke til at holde ud. og nu hedder den noget andet not 5 star Billund tak det ved vi.

Rating:

9 of 10

2023-08-07 19:59

Preben Nielsen

Hej. Havde desværre ved en fejl bestilt samme ophold på Hjallerup hotel d. 4-5. august to gange, er det ikke muligt, at slette det ene dobbeltbeløb på kr. 1895,40 ?

Rating:

1 of 10

2023-07-21 08:53

Agnete Stoffregen

Booking gemmer sine kontaktoplysninger godt. Og der er ingen hjælp at hente hos dem. 540 Euro blev trukket på min konto - men bookingen gik ikke igennem på grund af en fejl i systemet. Nu har jeg fået en mail om, at det tager 7-14dage, før jeg ser mine penge igen. Jeg har ikke indvilget i at være Bookings bank. Er det lovligt? Det er en lovlig smart forretningsmodel, at lade hotellerne tage sig af al service, mens man selv gemmer sig for kunderne, når der er problemer. Kandiderer til en henvendelse til Forbrugerrådet.

Rating:

1 of 10

2023-07-18 11:52

Ronnie Maryon

Katastrofalt!!! Man kan ikke komme i kontakt med firmaet og deres hjemmeside henviser til booking.com/help eller hjælpesiderne i App´n. Men man går i ring og ender samme sted. Mit kreditkort er blevet misbrugt og det er sket på booking.com hvorfor jeg ville i kontakt med dem. Jeg gav op og håber aldrig jeg får brug for dette igen, det er jo forrykt at man ikke kan komme i kontakt med firmaet.

Rating:

1 of 10

2023-07-09 06:33

Søren Johansen

Der er ingen dansk kundeservice til rådighed. Man kan ikke komme videre uden at indtaste sit bookingnummer, men da jeg har problemer med at booke og derfor ikke har et bookingnummer endnu, så er det umuligt at få hjælp.

Rating:

1 of 10

2023-07-03 06:34

Suzi Baun

Ring mig op på 21244484 jeg kan ikke komme igennem til jer

Rating:

1 of 10

2023-05-14 19:33

heidi

hej kan ikke finde pin kode kan i hjælpe heidi

Rating:

1 of 10

2023-03-11 11:19

Ludovick mpangala

Hej jeg har haft dårlig service da jeg bookede værelse for 2personer i et værelse da jeg havde min kæreste med på værelset og havde betalt 371 kr og da jeg ankom der skulle jeg af med 120kr hvilken var ikke godt og det kunne jeg ikke lide. 2863380506 booking nr og kode er 3502

Rating:

1 of 10

2023-03-03 09:38

Karl-Erik Nielsen

Jeg har ved en beklagelig fejl bestilt 2 værelser på CPH Hotel til den 17.03-19.03. Jeg har absolut kun brug for det ene værelse. Det ene værelse kan annulleres , det andet kan ikke. Jeg vil meget gerne af med det annullerbare. Jeg har flere gange forsøgt at gøre dette direkte med hotellet, men de siger, at det SKAL gå genne jer. Vil Booking.com sørge for det. Jeg har mange gange forsøgt at ringe til jeres kundeservice, men forgæves

Rating:

3 of 10

2023-02-05 11:07

Fredi Andersen

Hvorfor kan man ikke komme i telefonisk kontakt med Jer, det er så irreterende at ringe op og så høre på alt det bøvl, når man forventer et pænt svar. 2. har prøbet at booke et ophold i Hamborg på Wyndham, det ser ok ud, men er det med togrejse som jeg ellers slog op ? Det kan jeg ikke finde ud af.

Rating:

1 of 10

2022-12-07 09:09

Pernille Blomquist

Jeg har modtaget en sms i dag at i vil trække 80,00 EUR fra min konto i dag??? Jeg har ingen bookninger, så jeg formoder at det er en fejl??? Jeg vil gerne at i skriver tilbage med en bekræftelse herom asap??

Rating:

1 of 10

2022-11-30 18:43

Jesper Dewulff-Semlov

Har booking.com overhovedet en afdeling for kundeservice, det er umuligt at finde en mailadresse til en sådan afdeling, og hvis man ringer så skal der et hav af koder og alt muligt andet til, så det er opgivet. Hvirkeligt dårligt!!!

Rating:

1 of 10

2022-10-02 15:54

Frank Jeppesen

Umuligt at komme i forbindelse med kundekontakt, jeg har spørgsmål til genius programmet, og man kan kun rette henvendelser vedr. bookinger.

Rating:

5 of 10

2022-08-29 07:52

Hans Henrik Nyhuus

Hej Booking.com. Jeg skriver til jer her fordi jeg ikke kan finde en e-mail på hjemmesiden. Vi har betalt for morgenmad på vores tur til Skotland, og den fulgte med i prisen. 10£pr person i 9 dage. Jeg vil gerne høre fra jer.

Rating:

2 of 10

2022-08-21 22:05

Mr Janusz Walentynowicz

Det er totalt umuligt at få jer i tale, da al kommunikation dirigeres til udlejningsstedet som ikke nødvendigvis har svar på de spørgsmål man må have. Jeg har sjældent oplevet et så kundesky foretagende!

Rating:

1 of 10

2022-08-01 10:01

Mogens Christensen

Ønsker en opringning, vedr billeje??? Hvordan finder jeg en person at tale med ?? Jeg tvivler på om vi har tillid til jer mere med den politik I fører, har været kunde i mange år

Rating:

1 of 10

2022-07-02 10:38

Tanja Jensen

Hej, jeg har brug for bekræftelse af at min bolig blev reserveret af Jakob Arndt 5-10/07 reservation nr.: 2437122833. I svarer ikke på mine henvendelser på Pulse appen- det er ikke i orden!. Kontakt mig Vh

Rating:

1 of 10

2022-06-20 18:31

Berghild Katrin Weihe

Hej. Jeg har skrevet til jer, den 15.06.22, og har ikke fået nogen mail,fra jer tilbage. Booking.com har trukket et beløb fra min konto for meget på 2.476, 00 kr to gange tilsammen 4952kr den 12.05.22. Vær så venlig og flyt pengene tilbage omgående. Mit Bookingnr: 3949897404 Ellers kontakter jeg min advokat. Hilsen Håber I svarer mig denne gang

Rating:

1 of 10

2022-05-22 12:09

Mari

Umulige at komme i kontakt med når maniske har fået en booking bekræftelse

Rating:

10 of 10

2022-05-03 07:26

birthe gammelgaard

vil gerne kontaktes af en dansk medarbejder vedr booking spørgsmål bor i danmark

Rating:

3 of 10

2022-04-18 19:30

KRISTIAN SALLING PEDERSEN

AFBESTILLING AFRES.NR 8987

Rating:

1 of 10

2022-04-15 14:46

Roshi Ayub

Jeg har bestille et værelse via jers hjem side og har betalt ( penge blev trukket fra mit konto) men har ikke fået nogen bekræftelse Hotels navn er ibis budget Gennevilliers Asnieres på adress

Rating:

1 of 10

2022-04-11 13:00

Poul Nielsen

Faktureret for ophold i Amsterdam 1 nat kr. 3815,04 20/2/22. Jeg har IKKE benytter Booking siden 23. nov.2022. Kan ikke komme i forbindelse på DANSK telf. 33443340. Har prøvet mange gange på alle tider af døgnet. Det er ikke god kundeservice til en der ellers er meget glad for Booking gennem mange år - uden problemer.

Rating:

1 of 10

2022-03-29 18:55

Ida

I HAR TAGET VORES PENGE OG VI HAR IKKE FÅET NOGET SOM HELST!!! Vi kan ikke kontakte jer!!! Kun hvis man har et beskæftigelse nummer, hvilket vi ikke har fået

Rating:

1 of 10

2022-02-03 16:21

Bente Nielsen

Hvorfor har i et dansk telefonnummer når der kun svares på engelsk!! Ingen stjerner herfra! Åbent døgnet rundt men hvad hjælper det???!

Rating:

1 of 10

2022-01-12 16:53

Tina koch

Vil gerne ringes op af en dansk medarbejder

Rating:

1 of 10

2022-01-01 11:56

Eva Hemicke

Hej i har forsøgt at sende en besked der er ikke kommet noget. Jeg må indrømme at hjælpen har ligget på et meget lille sted især hos udlejeren, den var ikke eksisterende, jeg ved godt vi lavede en fejlciteret starten, men det skulle vel ikke forhindre hjælp fra udlejeren. Vi har ringet og skrevet til udlejeren og aftalt mødetider men der kom ingen. De talte kun spansk anden gang smedvhan redet på. Vi kan ikke forstening kan bruge den slags mennesker. Vi vil gerne have vores penge tilbage, Vi har brugt booking com mange gange. Men er dybt skuffet over den behandling vi har fået. Hilsen Bekræftelsesnr. 2886071071???? Jeg sender dette her fordi det er umuligt af skrive til jer????

Rating:

4 of 10

2021-12-21 04:46

Tahani Nabih Abou Saway

Hej vi er ankommet til Istanbul i går aftes og ankommer derefter på hotel Divas Silver på adr (Binbirdirek Mh. Dizdariye Ce?me Sk No:27, Fatih, 34122 Istanbul, Tyrkiet) … som jeg har booket igennem jeres side !!! Men jeg ønsker at afbestille og få min penge med det samme da det slet ikke lever op til de krav hotellet beskrives inde på jeres side !!!! Værelset er beskidt .. sengelagene det samme og med hår på fra en anden kunde så uren og uskiftet !!! Toilettet er også meget beskidt !!! Service virkelig ringe og forstå ikke helt engelsk så men ved ikke hvordan man skal kommunikere sig for at gør sig forstået !!! Derfor ønsker jeg at afbestille med det samme for os 4 personer og for 2 andre !! Jeg har alt på billeder og videoer som bevis ! Håber jeg hør fra jer da jeg ønsker at afbestille og gå fra hotellet omgående !

Rating:

4 of 10

2021-12-21 04:46

Tahani Nabih Abou Saway

Hej vi er ankommet til Istanbul i går aftes og ankommer derefter på hotel Divas Silver på adr (Binbirdirek Mh. Dizdariye Ce?me Sk No:27, Fatih, 34122 Istanbul, Tyrkiet) … som jeg har booket igennem jeres side !!! Men jeg ønsker at afbestille og få min penge med det samme da det slet ikke lever op til de krav hotellet beskrives inde på jeres side !!!! Værelset er beskidt .. sengelagene det samme og med hår på fra en anden kunde så uren og uskiftet !!! Toilettet er også meget beskidt !!! Service virkelig ringe og forstå ikke helt engelsk så men ved ikke hvordan man skal kommunikere sig for at gør sig forstået !!! Derfor ønsker jeg at afbestille med det samme for os 4 personer og for 2 andre !! Jeg har alt på billeder og videoer som bevis ! Håber jeg hør fra jer da jeg ønsker at afbestille og gå fra hotellet omgående !

Rating:

3 of 10

2021-12-13 10:31

Vita kviesgaard

Jeg vil gerne afbestille mit ophold på sportium sportel Varde den 31 december - 01 januar 2022. Mit booking nr er 6921. Jeg kan ikke afbestille online da jeg mgl en pin kode ?? Ved ikke hvor den skal komme fra ??? MVH

Rating:

2 of 10

2021-12-04 08:22

Pia Hangaard

Hej. Jeg vil gerne ændre min profil emailadresse, men får beskeden at den allerede eksisterer. Jeg prøver så at logge ind på denne email, men beskeden er at den ikke eiksiterer. Kan I hjælpe? Mvh

Rating:

6 of 10

2021-11-20 12:16

Leslie Rydén

Message from 5459200 The Foresters House. Idyllic tranquility. Booking number, 2944766526 Marianne Mossfeldt from Sweden, Guests arrrived in a very bad temper, because they had tried to answer our messages, but only got their own message returned. I could not help them as to WHY this happens. They had not read our information, could not find the right adresse and had ignored our request to not bring Takeaway food with them, which resulted in an unpleasant discussion, because we do not permit warm food in the bedroom. It is just as bad as smoking!! They were granted our permission to eat the pizza in our kitchen, which is not normally permitted. The next morning was a very bad atmosphere, where they were obviously still very angry. Everything was wrong, (except the food!!) Bad translation to Swedish, too much information and yet she wanted more, nothing seemed to be right. All in all, a very unpleasant experience for us, who try to do their very best. Perhaps you can contact them and explain what has happened with their correspondance. We have had this problem before. Regards

Rating:

1 of 10

2021-10-18 19:27

Vibeke Munkholm

Hvorfor kan jeg ikke bestille transport , fra lufthavnen på Gran canaria til Eden apartment d24/11 siden sige st den ikke kan finde fly nr Venlig hilsen

Rating:

1 of 10

2021-09-23 16:32

Victor Palsby

Dårligste kundeservice nogensinde

Rating:

8 of 10

2021-09-03 08:01

George Forbat

Da booking.com? s hjemmeside ikke kan klare et skift af min mailadresse, vil jeg gøre det her.

Rating:

1 of 10

2021-08-27 09:28

Lucia Stacey

Håbløs!! Helt umuligt at komme i kontakt med Booking.com customer service. Det eksisterer ikke!!! Ingen telefon service.

Rating:

1 of 10

2021-07-21 10:32

Verena Bertelsen

Kan ikke kommer i kontakt med jer. Da jeg skal snakke med en dansk. Men det er engelsk

Rating:

1 of 10

2021-07-09 16:37

Flemming Nytoft Rasmussen

Jeg har i dag forgæves forsøgt at bestille et værelse på Hotel Villa Mozart, Italien. Skal kun bruge et værelse. Jeg forsøgte 2 gange at bestille samme værelse. Og jeg oplyste kreditkort oplysninger til Booking.com begge de 2 gange. Jeg har fået 2 mails tilbage fra Booking.com som oplyser at bestillingen ikke kan konfirmeres. Men at mine betalinger til Booking.com er trukket og at der vil gå 7 - 12 dage inden jeg kan få mine 2 betalinger tilbage. Der er tale om 2 beløb begge på euro 384,56. Det er meget utilfredsstillende at Booking.com trækker betalinger før jeg kan få en bekræftelse på at få værelset. Jeg har jo brug for disse penge til at bestille et andet værelse. Og det er tilsyneladende ikke muligt at komme i kontakt med kundeservice uden et reservationsnummer. Og et sådan findes jo ikke i denne sag. Venlig hilsen.

Rating:

2 of 10

2021-06-27 20:59

Ingrid Houlind

Jeg har fravalgt jer som en mulighed for at finde overnatningssteder, da jeg har konstateret, at jeg som enkeltperson skal betale det samme for et værelse, som to personer skal betale.

Rating:

1 of 10

2021-05-06 11:57

Anne hjernø

Total håbløs - på Jeres hjemmeside kommer “ velkommen igen “ der ikke kan fjernes og man kan så IKKE lede efter noget . Og når man ringer får man en maskine der sludrer løs og henviser til alt andet . Efter mange år som kunde er jeg vildt skuffet

Rating:

6 of 10

2021-02-01 08:57

Morten Bøggild

Penge retur fra flybillet ? Aflyst flybillet til Bangkok fra Aalborg . Hvornår kan jeg forvente de er på min konto ? Mvh morten Bøggild

Rating:

3 of 10

2020-12-17 10:31

Marie Thorhauge

Jeg vil gerne afmelde mit ophold på Admiralen 24. Dec til 25. Dec Tak Mvh

Rating:

6 of 10

2020-10-28 09:29

Jeanette Metner

Hej Jeg har prøvet at ringe til jer mange gang. Men kan bare ikke komme ikke til at snakke med en som snakker dansk. Jeg har noget som jeg meget gerne vil snakke, og havde hjælp til. Og jeg vil gerne det bliver "I DAG". For jeg er ved at være godt træt af jer og mangle noget som jeg har miste fra jer Med venlig hilsen

Rating:

10 of 10

2020-06-15 11:55

Jørn Blenstrup

Venlig og hurtig hjælp, løste opgaven til fuld tilfredshed. Tak for hjælpen

Rating:

3 of 10

2017-11-19 13:07

Viktor Carlsen

Hej Jeg har skiftet min computer og mistet alle e-mail-kontakter. Jeg har reservation den 9. maj til 14 maj i Ars Hotel On Krasna Vrota i Moskva - reservationsnummer 1891730920. Jeg har brug for e-mail til hotellet. Kan du hjælpe mig? Med venlig hilsen

Rating:

4 of 10

2017-10-25 11:38

Lone Iben Skovgaard

Hej.. Efter jeg havde booket et værelse opdager jeg at det er et hotel på Løjtegårdsvej Kastrup. Jeg troede at jeg havde booket et værelse i Kastruplundgade Kastrup.. Jeg kommer fra Bornholm med fly og skal til bryllup i Søborg.. Jeg er hunderæd for at rende rundt på gaderne om natten.. Derfor valgte jeg bevidst Kastruplundgade, som så viser sig er Løjtegårdsvej.. Er det muligt at I kan booke det om til i Kastruplundgade. Hjælp mig

Rating:

3 of 10

2017-09-02 18:41

lone vestergaard

hej da jeg har booket på Rosengården kirkemosevej 13 Føllenslev fra den 1.9 til 8.9 2017 Men da jeg har fået en meddelelse til jeg skal på sygehuset på tirsdag bliver jeg nød til at afbryde mit ophold mandag den 4.9 2017 Mit bookning nr 2049018852 med venlig hilsen

Rating:

4 of 10

2017-08-15 13:13

Stine

Mangler dansktalende medarbejder og lang ventetid!

Rating:

1 of 10

2017-07-15 17:23

Troels Helmin

Det er RIGTIG svært at komme i kontakt med booking.com Jeg har siden 2012 haft 27 bookinger hos booking.com En forespørgsel i dag gik på, hvordan jeg som Genius-brooker oplevede mine fordele. Hvilke fordele er der tale om? Kaffe på sengen eller hvad. Øh......ikke den MINDSTE forskel. SLET ikke Jeg har forsøgt at ringe til et DANSK nummer, men kunne komme i kontakt med en engelsk-talende Det er slet ikke godt nok! Vh.

Rating:

4 of 10

2017-06-23 16:04

Bruno Sørensen

Ring venligst til mig ang. booking 1872813967 Mvh

Rating:

2 of 10

2017-03-24 11:58

Lindelse kro

Hej Vi har en lille kro i Lindelse på Langeland og ville gerne høre yderligere om jeres booking system da vi måske er interesseret i at benytte jer til vores overnatninger mv. Med venlig hilsen

Rating:

8 of 10

2016-10-22 09:18

Carl Vilbaek

Var nødt til at gå til google for at finde jeres adresse, tlf.nr og e-mail.adr. Lidt usmart.-kunne det ikke arrangeres lettere tilgængeligt på hjemmesiden. Ville særdeles gerne gøre jer opmærksom på at I skriver Vandrehjem, hvor det rettelig hedder Vandrerhjem. Det er for pjusket. mvh.

Rating:

3 of 10

2016-10-07 09:50

Hanne Dreier

Jeg har et problem, jeg bookede et værelse til 2 personer på hotel Area Santon Rec Brno Serbien den 29 marts 2017, jeg ved ikke hvordan det er gået til at jeg fik 3 værelse, jeg skal kun bruge 1 værelse. Hotellet har hævet på min konto for 3 værelser, jeg kommer til oktober 2017 og igen marts 2018 så kan de jo bare give mig værelserne på de tidstpunkt men det vil de ikke. Håber i vil hjælpe mig, jeg har brugt Jer mange gange og har været meget tilfreds. Med venlig hilsen

Rating:

10 of 10

2016-09-14 18:35

Saskia Boysen -Martens

Jeg har lige opret os som udlejer apartmens ellerB&B, men jeg kan ikke husk login for at opret en nyt pasword. Den hjepdesk giver error Du må gerne ring til Hilsen

Similar Companies

Isothermo ApS

Find information about Isothermo ApS customer service.

Novamentiz v/ Solveig Rosenkvist

Find information about Novamentiz v/ Solveig Rosenkvist customer service.

Eriks Foto

Find information about Eriks Foto customer service.

Stop & Eat V/ercan Atceken

Find information about Stop & Eat V/ercan Atceken customer service.

Grethes Blomsterbod

Find information about Grethes Blomsterbod customer service.

Advokat Niels H Søndergaard

Find information about Advokat Niels H Søndergaard customer service.

Mürwiker Baumschulen S. Hübsch GmbH & Co. KG

Find information about Mürwiker Baumschulen S. Hübsch GmbH & Co. KG customer service.

Stevnhoved & Søgaard A/S

Find information about Stevnhoved & Søgaard A/S customer service.

Henrik Nielsen

Find information about Henrik Nielsen customer service.

Atelier Lorentzen Langkilde

Find information about Atelier Lorentzen Langkilde customer service.

captcha_background