Air France Kundeservice

Find information om Air France Kundeservice. Det er nemt at finde telefonnumre, åbningstider og anmeldelser for Air France kundeservice og support.

Mandag:

08:00-17:30

Tirsdag:

08:00-17:30

Onsdag:

08:00-17:30

torsdag:

08:00-17:30

Fredag:

08:00-17:30

lørdag:

08:00-17:30

Søndag:

08:00-17:30

Din vurdering for: Air France Kundeservice

Andres vurdering: Air France Kundeservice

Bedømmelse: 4.9 Total: 8 stemmer

Anmeldelser for: Air France Kundeservice (6)

Bedømmelse:

10 of 10

2022-06-14 08:05

Rabiaa

Hej Igår fik en e-mail at jeg skal complete min file , og jeg har ikke købt billetter hos Air France , men gennem travlling . Dk Er det en fjel eller hvad ? Jeg har prøvet og ringer det tager ikke telphon

Bedømmelse:

10 of 10

2019-01-07 09:07

Gerald Coard

Meget venlig og positiv hjælp under hele samtale, mange tak til Air Frace medarbejderen

Bedømmelse:

1 of 10

2018-07-17 06:28

Laila Werner

Vi var en flok danskere på vej hjem fra Firenze med mellemlanding i Paris. Vores fly blev aflyst uden grund og informationen ved skranken var så dårlig og mangelfuld at vi gik 5 km!!! i lufthavnen for langt om længe at finde nogen der ville servicere os på rette vej. Vi fik tildelt et hotelværelse og 15 Euro til at købe mad for (beskeden var at køkkenet på hotellet var lukket) Desværre var der kun en kiosk åben i lufthavnen, så den mad vi blev spist af med var rent ud sagt elendig. Sjovt nok da vi ankom til hotellet var der stadig folk der fik mad! Men hotellets priser dækkede langt fra de 15 Euro vi fik tildelt. Langt om længe dagen efter lander vi i København, men nu uden bagage. FLOT Air France....

Bedømmelse:

5 of 10

2017-12-19 11:06

Seydou Doumbia

Kære Air France Jeg købte en billet på air france Danmark fra København til Paris og Paris til København planlagt til den 27. januar. Men jeg vil gerne annullere min reservation på grund af en fejl. For dig at forstå, vedlægger jeg de dokumenter, der er at sige mine billetter, som jeg købte. Så, jeg beder dig om at annullere billetten til den 27. januar 2018. Tak for forståelsen. Med venlig hilsen

Bedømmelse:

1 of 10

2017-09-13 20:33

Steen Petersen

Den 3. september 2017 afleverede jeg personlig en reklamation over manglende kuffert. , mv Reklamation blev afleveret i Vester Farimagsgade. Jeg vil gerne vide nu 10 dage efter, hvornår jeg får svar på min skriftlige henvendelse. mvh

Bedømmelse:

2 of 10

2017-07-02 14:07

Thomas Moltke Hansen

Jeg har bestilt flyrejse til Montpellier fra Billund den 5. juli 2017. Jeg skal i den anledning forespørge om jeg, ud over væsker på max. en liter, må medtage et stykke dansk ost på ca. 1 kg. Endvidere skal jeg bede dem oplyse mig om proceduren i forbindelse med check ind on-line. Hjemrejsen skal med KLM via Amsterdam den 12. juli 12017.

Lignende Virksomheder

Salon Bæk

Find information om Salon Bæk kundeservice.

Jörg Paulsen

Find information om Jörg Paulsen kundeservice.

Cloud9 Media I/S

Find information om Cloud9 Media I/S kundeservice.

Mikkelsen Gruppen

Find information om Mikkelsen Gruppen kundeservice.

Techmedia.dk

Find information om Techmedia.dk kundeservice.

Peter Kissmeyer-Nielsen

Find information om Peter Kissmeyer-Nielsen kundeservice.

Hellerup Lene

Find information om Hellerup Lene kundeservice.

Søren Westerbjerg Andersen

Find information om Søren Westerbjerg Andersen kundeservice.

Malermester Poul Andersen

Find information om Malermester Poul Andersen kundeservice.

Dynaudio A/S

Find information om Dynaudio A/S kundeservice.

captcha_background