Air France Customer service

Find information about Air France Customer service. It's easy to find phone numbers, opening hours and reviews for Air France customer service and support.

Monday:

08:00-17:30

Tuesday:

08:00-17:30

Wednesday:

08:00-17:30

Thursday:

08:00-17:30

Friday:

08:00-17:30

Saturday:

08:00-17:30

Sunday:

08:00-17:30

Your rating for: Air France Customer service

Other people's rating: Air France Customer service

Rating: 4.9 Total: 8 votes

Reviews for: Air France Customer service (6)

Rating:

10 of 10

2022-06-14 08:05

Rabiaa

Hej Igår fik en e-mail at jeg skal complete min file , og jeg har ikke købt billetter hos Air France , men gennem travlling . Dk Er det en fjel eller hvad ? Jeg har prøvet og ringer det tager ikke telphon

Rating:

10 of 10

2019-01-07 09:07

Gerald Coard

Meget venlig og positiv hjælp under hele samtale, mange tak til Air Frace medarbejderen

Rating:

1 of 10

2018-07-17 06:28

Laila Werner

Vi var en flok danskere på vej hjem fra Firenze med mellemlanding i Paris. Vores fly blev aflyst uden grund og informationen ved skranken var så dårlig og mangelfuld at vi gik 5 km!!! i lufthavnen for langt om længe at finde nogen der ville servicere os på rette vej. Vi fik tildelt et hotelværelse og 15 Euro til at købe mad for (beskeden var at køkkenet på hotellet var lukket) Desværre var der kun en kiosk åben i lufthavnen, så den mad vi blev spist af med var rent ud sagt elendig. Sjovt nok da vi ankom til hotellet var der stadig folk der fik mad! Men hotellets priser dækkede langt fra de 15 Euro vi fik tildelt. Langt om længe dagen efter lander vi i København, men nu uden bagage. FLOT Air France....

Rating:

5 of 10

2017-12-19 11:06

Seydou Doumbia

Kære Air France Jeg købte en billet på air france Danmark fra København til Paris og Paris til København planlagt til den 27. januar. Men jeg vil gerne annullere min reservation på grund af en fejl. For dig at forstå, vedlægger jeg de dokumenter, der er at sige mine billetter, som jeg købte. Så, jeg beder dig om at annullere billetten til den 27. januar 2018. Tak for forståelsen. Med venlig hilsen

Rating:

1 of 10

2017-09-13 20:33

Steen Petersen

Den 3. september 2017 afleverede jeg personlig en reklamation over manglende kuffert. , mv Reklamation blev afleveret i Vester Farimagsgade. Jeg vil gerne vide nu 10 dage efter, hvornår jeg får svar på min skriftlige henvendelse. mvh

Rating:

2 of 10

2017-07-02 14:07

Thomas Moltke Hansen

Jeg har bestilt flyrejse til Montpellier fra Billund den 5. juli 2017. Jeg skal i den anledning forespørge om jeg, ud over væsker på max. en liter, må medtage et stykke dansk ost på ca. 1 kg. Endvidere skal jeg bede dem oplyse mig om proceduren i forbindelse med check ind on-line. Hjemrejsen skal med KLM via Amsterdam den 12. juli 12017.

Similar Companies

Fotoimport.dk

Find information about Fotoimport.dk customer service.

Advokatanpartsselskabet Bird & Bird Danmark

Find information about Advokatanpartsselskabet Bird & Bird Danmark customer service.

Erik Pedersen

Find information about Erik Pedersen customer service.

Johansen Preben (Gårdejer)

Find information about Johansen Preben (Gårdejer) customer service.

Svanecenteret - Dit lokale center for udvikling med massage og akupunktur

Find information about Svanecenteret - Dit lokale center for udvikling med massage og akupunktur customer service.

Paradis Køge Aps

Find information about Paradis Køge Aps customer service.

HRH Massøren

Find information about HRH Massøren customer service.

Hauschild + Siegel Architecture

Find information about Hauschild + Siegel Architecture customer service.

Realdania.dk

Find information about Realdania.dk customer service.

Hertz Biluthyrning (Preem)

Find information about Hertz Biluthyrning (Preem) customer service.

captcha_background